sobota 21. júla 2012

Tartaros

... je zase jeden z mojich odvážnejších projektov. Je to také malé bludisko, v ktorom uviazol český sklenený ručne maľovaný gombík farby Vitrail Medium.
Dala som si záväzok, že už musím niekde použiť tie sklenené gombíky, ktoré som už dávnejšie kúpila na nete. A tento mi teda dal riadne zabrať. Jeho farba prechádza od ružovej, zelenej, oranžovej až po zlatavú. Doladiť k tomu Toho bola riadna fuška. Samozrejme, že konečný náhrdelník vyzerá úúúúúúúúúúúplne inak, ako som ho pôvodne zamýšľala. Ale s tým, ako to nakoniec dopadlo som naozaj spokojná. Prirobila som k nemu i malé náušničky.

Samotný prívesok má skoro 9 cm na výšku a 5 cm na šírku, visí na troch bronzových retiazkach. Je podlepený asi 1 mm hrubým plastom, aby bol pevný, keďže v mieste, kde sa dva kruhy spájajú nie je zase tak široký. Som zvedaná ako dlho bude trvať, kým si nájde svoju odvážnu majiteľku.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára