štvrtok 13. decembra 2012

Nával práce pred Vianocami

Mám rada Vianoce......... Ale nemám rada ten stres, čo je okolo nich. Už mesiac vopred som sa snažila vyrobiť čo najviac potenciálnych darčekov, aby bolo z čoho vyberať a aj napriek tomu sa náhlim, vyrábam odušu, aby som stihla vybaviť všetky objednávky. Najhoršie situácie sú tie, keď si zákazník zmyslí vyrobiť niečo, načo momentálne doma nemám materiál a ja sa stresujem kdesi v snehu a zháňam nejakú tú bavlnku či rivolku. Ale nechcem byť nevďačná, som rada za každú objednávočku a tak poslušne doma háčkujem ďalšieho koníčka a vyrábam náušničky. :-))))

Uchmatla som si však chvíľu i na niečo vyrobené podľa mňa, konkrétne na väčší náhrdelník inšpirovaný prácou Marie Géraud. Bude v tyrkysových a zelenkavých odtieňoch a aj keď ešte nie je dokončený už teraz sa mi páči. :-)

A keďže sa na mojom blogu dlho nič nedialo, pridávam i fotečku posledných náušníc so vzorom "paisley". Dali mi zabrať. Prvá sa vyšívala ľahúčko ale urobiť tú druhú rovnakú, tak to už bol tvrdý oriešok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára