sobota 2. februára 2013

Marroquin

Modrý Goldstone. Keď som ho objednávala netušila som, že mi dá tak zabrať. Nalepila som ho na Ultrasuede a chystala som sa ho obšiť. Bohužiaľ som ale strávila asi týždeň len tým, že som prirovnávala korálky, šila, párala, hrabala sa v zásobách, znova párala, rozmýšľala ako ho použiť. Už som bola v koncoch, keď mi pomohol Mr. Google. Zúfalá som si zadala heslo Goldstone do vyhľadávača a vyhodilo mi fotku šujtášových náušníc s týmto kameňom. A bolo rozhodnuté.

"Kameň" je nádherný, ligoce sa ako nočná obloha, fakt by bola škoda ho nechať nevyužitý. Oproti tomu zúfalstvu pri vymýšlaní jeho využitia bolo šujtášovanie už čerešničkou na torte. Niežeby to bolo jednoduché, ale prácu som si vychutnala. Náušnice nie sú dokonalé, ešte to nemám úplne v rukách, ale mne sa páčia a rozhodla som sa, že si ich nechám. Stále niečo pre niekoho vyrábam a sebe nič. :-) Šup s nimi do mojej šperkovnice.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára