utorok 12. marca 2013

Collazo

Doháčkovala som všetkých piatich koníčkov a nie aby si pršteky oddýchli, nie, ja sa pustím do háčkovanej dutinky. Ale moja povaha sa nezaprie, keď už miniem energiu a financie na kurz háčkovania s korálkami, tak sa predsa po nejakom tom neúspechu nevzdám!!!
Samotnú techniku som zvládla relatívne rýchlo, ale špirálky boli akési voľné, háčkovacia priadza príliš presvitala. Tak som po večeroch trénovala, vymenila háčik, viac pritiahla priadzu a výsledok je tyrkysový náhrdelník s príveskom s Amazonitom. Prívesok sa dá z náhrdelníka odstrániť, takže sa dá nosiť dvojako.

S háčkovaním rozhodne neprestanem, chystám sa na Toho 15 a niť ONE G. To bude tvrdý oriešok. Bohužial som nakukla na blog korálkarky Peetje a zamilovala sa do jej háčkovaných náhrdelníkov z pätnástok. Nechápem, ako to robí, ale rozhodne to skúsim.
Ešte predtým však treba vyrobiť vyšívaný náramok v modrých odtieňoch na objednávku. Takže si pršteky predsa len na chvíľu oddýchnu.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára