utorok 21. mája 2013

Kukhee

Nedávno spomínané cyklámenovo-čierne sklenené kabošony sú konečne spracované (aj keď bez pierok). Nad farebnou kombináciou som pomerne dlho hútala, skúšala som oranžovú, červenú, fialovú, čiernu ale nič neladilo. Jednoducho to nebolo ono. Tak som sa nakoniec vrátila k mojej obľúbenej letnej tyrkysovej a tá sadla. 
Za zmienku stoja ružové sklenené korálky Miyuki, ktoré som si objednala z Prahy. Boli na môj vkus neskutočne drahé a predávané po gramoch. Sú to 15, ale sú odlišné od klasických Toho 15 Round. Napriek tomu, že sú také malinké, majú každá rovnakú veľkosť, tvar ako Treasures a krásnu matnú oranžovo-ružovú farbu. S týmto druhom korálok som pracovala prvý krát ale rozhodne nie posledný. Škoda, že som objednala iba ten jeden gram :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára