streda 3. júla 2013

Elyes - náhrdelník

Tak a je tu....... rozmery cca 8 x 6 cm, napriek tomu však ľahučký ako pierko. Bol to ale tvrdý oriešok. Komponent sa mi veľmi páčil už keď som ho videla na nete a vlastne som si náhrdelník presne takto predstavovala dokončený. Ale bola to dlhá cesta, kým sa dopracoval do konečného tvaru. 
Najväčším problémom bolo to, že je filigrán príliš plochý. To som si uvedomila, až keď som ho nalepila na Ultrasuede. Aj tie najmenšie korálky príliš vytŕčali z látky a komponent bol ako utopený.
Vyriešila som to jednou vrstvou filcu a ešte jednou vrstvou Ultrasuedu nalepenými na samotný pliešok. Pretŕčajúce zvyšky látky som odstrihla tesne pri okraji kovu.
Tým pádom sa kovový komponent zdvihol asi o 2-3 mm a mohla som ho obšiť Toho kockami, Toho Treasures a 15-tkami. Kovové krúžky a Swarovski bikonky som doplnila, aby ladil s náušnicami. 
Som s ním nadmieru spokojná.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára