nedeľa 25. augusta 2013

Imke

Môj najčerstvejší príspevok do galérie náramkov. Dokončený asi hodinku, akurát čo som ho stihla nafotiť, upraviť fotky a hodiť na blog.
Ako je vidieť, rozhodla som sa zakryť celú plochu Ultrasuedu korálkami, zostala som verná štýlu mojich predchádzajúcich výtvorov :-)
Okrem béžového Ultrasuedu som použila tri rôzne druhy perleťových korálok, tyrkysové štrasové retiazky a Toho v troch farbách a troch veľkostiach. Na ruke je ho pekne cítiť, nie je to žiadne pierko :-)
Ešte mi ostali nejaké okrúhle perleťové korálky, ušijem z nich asi náušnice. A pri nedávnej návšteve mesta som ukoristila aj veľký perleťový kabošon-korálku, ten by som chcela použiť na náhrdelník v tomto štýle, zavesený na háčkovej šnúre. Len kde na to všetko vziať čas. :-(


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára