sobota 21. septembra 2013

Jesenné

Kamkoľvek idem, všade sa rozhliadam po veciach, ktoré by sa dali spracovať na šperky. Tak to bolo aj s týmito perleťovými donutmi. Zbadala som ich v obchode s vecičkami pre kutilov a hneď som ich videla v náušničkách. No, musím priznať, že dostať všetko do finálnej podoby nebolo úplne jednoduché. Som sa trochu potrápila. Ale výsledok stojí za to. Dýcha z nich teplo, varené vínko či teplý čaj s nohami pod dekou :-)
A ešte jedna novinka. Od včerajšieho večera som sa z výlučne kupujúcej osoby zmenila na predajcu na Sashe.sk. Predchádzalo tomu neuveriteľne dlhé premýšľanie a zvažovanie, či do toho ísť. Držte palce, aby som z tohto rozhodnutia mala stále taký dobrý pocit, ako mám teraz. :-) Stále ma samozrejme môžete kontaktovať i priamo cez tento blog, resp. na madebyksena@gmail.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára