utorok 8. októbra 2013

Elfky

Novinka v Sashe obchodíku (bude od dnešného večera). Neskromne musím povedať, že sa mi tieto náušničky neskutočne páčia. Ani neviem, či je to farbami "lesa" alebo tými kovovými vychytávkami. Kovové komponenty som nedávno ukoristila sa Fleri. Boli medzi nimi aj kovové krúžky rôznych veľkostí, krásne malé kvetinky a kolieska všetko v bronzovej farbe. Upgradla som i zatváracie háčiky. Klasické afro akosi neladili, boli príliš obyčajné. Nalepovacie štrasy bohužial vo farbách náušníc nemám, tak prišlo na rad lepidlo a poďho maturovať. Pevne verím, že to bude držať, sama som skúšala odlúpnuť :-) a nešlo. Tak si držím palce........
A keď už farby lesa tak som si dnes struhla i prechádzku po okolí, aby som našla vhodný materiál na fotenie. U mňa vyhráva jarabinka. Snažím sa naprávať chyby minulosti a dávam si viac záležať na fotení. Vraj treba pri fotení svojich diel stráviť rovnako veľa času ako pri ich výrobe. No, dám si poradiť, nie?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára