pondelok 3. marca 2014

Tetisheri

Egyptské meno pre nový náramok do tretice. Stred tvorí veľký, čiastočne priesvitný jadeit tyrkysovej farby. Vzor na náramku mal byť podobný ako na náramku Nefertari. Veľkosť kameňa však urobila svoje a už sa mi tam nič iné ako veľké kvetinové vzorky nehodili a vlastne ani nezmestili. Tým pádom bol vzor na náušničky jasný. Počas práce ma chytili pochybnosti, aký bude nakoniec výsledok, ale nakoniec všetko dopadlo dobre. Náramok je masívny, bohato vyšívaný a prešpekulované kvetinky sa pri umelom osvetlení krásne ligocú.



1 komentár:

  1. Úplne sa mi tají dych pri týchto vašich výtvoroch, donekonečna by som si tu listovala. Ale mám vzácnu chvíľku pre seba, malého mi vzal vonku ocino, tak sa idem venovať aj ja svojim rozrobeným náuškám. Aj keď oooooveľa skromnejším ako tie Vaše, ale čo už, robím podľa svojich schopností a možností😉

    OdpovedaťOdstrániť