nedeľa 25. mája 2014

Ďalšia letná čelenka

Asi ma postihla jarná únava. Aj keď teploty vonku sú skôr tropické. Vyše týždňa som nebola schopná pracovať večer. Ja, čo nechodievam skoro nikdy spať pred polnocou, ja, čo mi stačí iba pár hodín spánku. Už pred desiatou večer som bola doslova hotová ako lokša a ledva som uložila deti spať. No, vďakabohu to prešlo a som späť.
Tentokrát to bude čelenka pre moju sestru. Opäť v bláznivých letných farbách, opäť s mačacími kabošonmi. Zmenila som akurát hlavné Swarovski očko - na cushion cut v odtieni Astral Pink. Hádže odlesky do oranžova a ružova, no kto by odolal. :-))) 

Foto zatiaľ iba hotového šujtášového komponentu, dnes v noci bude schnúť lepidlo a zajtra už môže byť vo vlasoch a ligotať sa na slniečku :-)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára