pondelok 24. novembra 2014

Pear shaped

Oukej, slzičkové kabošony použité. Ako som už písala, kúpila som ich len preto, aby som vyskúšala konkrétny vzor od Marie. Strávila som asi 3-4 hodiny výrobou náhrdelníka, ktorý som nakoniec rozobrala a časti i vypárala. Práve tie, v ktorých boli slzičkové kabošony. Musím si vtĺcť do hlavy, že veľké bilobové vzory síce vyzerajú dobre na fotke, ale nosiť sa nedajú. Teda aspoň tie, ktoré ušijem ja. Možno má na to Marie nejaký grif, ale ja som naň ešte neprišla. Jednoducho sa veľký vzor správa ako čipka, ktorá sa dá pekne nafotiť a nastylovať, ale pri nosení nedrží tvar a krúti sa.
Nakoniec som dva kabošonky použila do jednoduchých ale efektných náušníc. Inak je to začiatok tej nešťastnej vzorky, ktorý sa mi páčil už na začiatku. Len som neposlúchla inštinkt a šila som ďalej. Posledný, tretí kabošon som použila do náhrdelníka. Ale foto až zajtra :-).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára