pondelok 29. decembra 2014

Curitiba

Tak predsa sa niečo podarilo do konca roka. Začala som i prácu na mackovi, ale musím sa priznať, že sa mi veľmi nechce a radšej beriem po večeroch do rúk šujtáš ako háčik. Hlava je však hotová, uši tiež, už len ten zvyšooooooooooooook. Každého v mojom okolí žiadam, aby mi zabránil v prijatí ďalšej "háčkovacej" objednávky v budúcnosti. :-) Ja mám totižto dosť často problém povedať NIE. 
Ale teraz k náušničkám. Ja viem, že tento tvar už tu bol, ale..............keď ja ich mám tak rada. Tentokrát som použila menší donut a trochu netradičnú kombináciu hnedej a šedej. Ešte mám doma 6 ďalších donutov, určite skončia podobne. Mám rozpracované ešte jedny šujtášové náušničky, budú tiež v netradičnej kombinácii farieb s použitím kovových komponentov. Väčšina už je hotová, len doladiť všetko tak, aby to do seba "zapadlo".



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára