piatok 23. januára 2015

Novoročné novinky

Už zase pracujem. Práve som dokončila jedny nové náušky. Už ich len večer nafotiť :-) Okrem toho ma čaká práca na objednanom Biloba sete a opäť sa môžem pustiť do nových vecí. Tentokrát by som vám rada ukázala novinky, ktoré pribudli do mojich zásob materiálu. Som sa "trochu" neudržala, priznávam. :-) Aaaale, čert to ber. Treba si občas urobiť radosť.....
Tááákže, tu sú nové kabošonky, ktoré pricestovali z veľkej diaľky. Mliečne odtiene sa mi očividne veľmi páčia :-).
Z ďalšieho e-shopu dorazili kovové kaplíky a základy na kabošony, ktoré sa pred Vianocami akosi minuli, spolu s bilobovými setíkmi a náuškami :-). Okrem toho som do košíčka vložila aj tieto strapce. Vôbec neviem, čo s nimi, ale niečo podobné používa aj Dori, tak možno z toho niečo bude :-)
A posledná novinka je táto "látka" na zadnú stranu šujtášových výrobkov. Je to niečo iné ako Ultrasuede. Vyzerá to ako koža alebo skôr koženka. Uvidíme, ako s týmto materiálom bude robiť.
Aaaa, a aby som nezabudla. Včera v noci som dokončila ešte jednu objednávočku materiálu, tentoraz na Etsy.com. Tento obchodík okukujem už minimálne vyše roka. Objednala som šujtáš. Ale taký iný, ako mám doma :-) V odtieňoch, aké doma nemám, a ešte som tam úplnou náhodou narazila na štrasovú českú !!!! retiazku, ktorá sa mi minula a na Slovensku nie je dostať :-( Tak si teda túto českú krásku objednám z Írska. Pekná haluz :-)))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára