nedeľa 15. februára 2015

Farby z úplne iného súdka

Nemôžem uveriť, že som tieto náušnice vyrobila a zladila ja :-)))) Sú tak iné, ako čokoľvek, čo som kedy vyrobila. Farby sú jemnučké, púdrové. Práve včera som si v jednom obchode skúšala bledunko tyrkysovú blúzičku - úplne by sa k nej hodili. Možno podvedomie zapracovalo :-) Hlavne sa mi zase podarilo minúť jeden ležiak z mojich zásob. A to tieto cushion cut kabošonky. Už boli raz aj použité v šujtáši ale nebolo to ono. Ok, dostali druhú šancu.
Ešte mám doma pripravené dvoje hotové a dvoje rozpracované náušnice a potom sa zase pre zmenu chystám háčkovať. Mám jednu objednávočku na náhrdelník a spomenula som si, že som na výstave so synom kúpila obdĺžnikový perleťový kabošon. Žiada sa mi ho zase premeniť na náhrdelník s háčkovanou šnúrou v mojich obľúbených farbách. Dlho som už neháčkovala a nevyšívala :-).



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára