sobota 9. mája 2015

Súkromný korálkovací maratón

Moje deti dve noci nespali doma!!!! Pre mňa to znamenalo neuveriteľne veľa času na korálkovanie. Prvý večer som začala sediac úplne bezradne pri pracovnom stole. V umelom svetle sa nedalo nič nové začať ani nakombinovať farby.... Tak som ho zakončila úplne neuveriteľne - išla som spať. S tým, že som si na 6 ráno nastavila budík!!!! O šiestej ráno už je svetla dosť, no nie?
Ráno vyzeral môj stôl ako po výbuchu. Mala som na stole snáď všetky moje obľúbené Miyuki a Toho korálky, všetky rivolky a kovové základy na bilobu. Piatok som celý strávila korálkovaním. Vyše 18 hodín som sedela pri korálkach, s prestávkami na jedlo a nejaké to upratovanie - aby sa nepovedalo. :-) Výsledkom je zatiaľ 8 párov náušníc a 1 rozpracovaný setík. Keď sa skončí tento predĺžený víkend nezostane mi v zásobách ani jeden nepoužitý základ na rivolku. Hm, asi zase budem musieť objednať nové zásoby :-(
A aby som nezabudla, objavila som novú, úplne neuveriteľnú stránku s jabloneckými korálkami. Hľadala som ich veľmi dlho - používa ich totiž aj Dori. Už som začala rozmýšľať aj nad cestou do Jablonca - len keby to nebolo tak ďaleko. Týmto sa problém vyriešil. Cestovať už nemusím. Korálky pricestujú ku mne :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára