sobota 31. októbra 2015

Úlovky z Pešti

Som späť z Budapešti. Unavená, uchodená ale zároveň duševne oddýchnutá a spokojná. Kto má malé deti, pochopí. :-) Na výlete som bola samozrejme bez detí :-)))
Pochodila som si trochu centrum mesta, pohrabala sa v dvoch či troch sekáčoch. Tie maďarské sú bohovské a ja milujem sa prehrabávať v stojanoch s vecami, kde sa dajú nájsť naozajstné poklady.
Na rad prišli samozrejme i korálky. Bola som v troch obchodíkoch, do jednoho som sa pre veľký úspech vrátila. Zásob mám milión, v podstate nič nepotrebujem. Skôr potrebujem minúť naškrečkované, ale kto korálkuje, pochopí, že odolať sa jednoducho nedá. Nenakúpila som veľa. Ale aj tak som spokojná, vypadla som trochu zo stereotypu, videla zase niečo iné a mala som čas a možnosť pohrabkať sa v tých nádherných kúskoch skla, ktoré tak milujem :-).
A tu sú fotečky:

Pár desiatok kúskov veľkých jazýčkov v zaujímavých farbách

Nejaké malé ohňovky. Hľadala som hlavne 6 mm na kokrétny projekt, ale farby mi akosi nesadli, nemali tyrkysovú :-))) Našla som i červené kocky, zatiaľ som ich v žiadnom e-shope nevidela.

Obzerala som sa aj po šujtáši. Tiež som hľadala konkrétne odtiene, ale bohužiaľ :-(. Nemohla som však odísť bez šujtášu. Tak som sa rozhodla pre tento tyrkysový, pár paua slzičiek a nejaké čierne korálky, tiež na konkrétny projekt.

A to najdôležitejšie - dôvod na opätovnú návštevu jednoho z obchodov. České korálky z farebného "opaque" skla. Okukovala som ich na nete v niekoľkých obchodoch, i priamo v Jablonci. Ale objednať pár kusov sa neoplatí, nechávala som si teda objednávku na neskôr, keď trochu pomíňam zásoby. Týmto sa to ale vyriešilo. Zopár kúskov zo slzičkových, oválnych a navetkových v troch veľkostiach. V obchode mali i iné tvary a farby, ale odolala som. :-) Uvidíme, ako mi pôjde práca s týmito.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára