štvrtok 19. novembra 2015

Kurz číslo 2

Dnes som sa po sto rokoch zúčastnila kurzu v Korálkovom svete. Môj prvý kurz bol na tému háčkovanie s korálkami a tento druhý bol o drôtoch. Tvorba Kacen ma vždy fascinovala a nemala som ani páru ako sa také náušničky či náramok vyrábajú. Nie je veľa korálkovacích techník, ktoré ma zaujímajú natoľko, že by som sa ich chcela aj naučiť, ale práca s drôtom rozhodne jednou z nich je. Môžem povedať, že to vôbec nie je ľahké, je to dosť časovo náročné a pekne z toho bolia prsty. A to som stihla len pokus s jedným komponentom. Na náramku, ktorý sme sa učili ich bolo 9!!!! 
Ale technika ma zaujala natoľko, že sa k drôtom určite vrátim a skúsim vyrobiť nejaký ten komponent tak pravidelne, aby som sa zaň nemusela hanbiť. Chce to iste len cvik a trpezlivosť. Ani háčkovanie mi najprv nešlo a ľaľa, ako mi to už pekne ide. Ale na tie 15tky som sa stále neodhodlala, priznávam. :-(
A tu je môj prvý pokus s drôtom. A aj sme patinovali!!!! Že aká alchýýýýýýmia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára