pondelok 15. februára 2016

Prvé zo zoznamu

No, veci sa majú tak. Veľmi preveľmi by som chcela zadať objednávku perlete na Etsy. Už mám naplánované, že vyrobím nejakú šujtášovú čelenku, náramok a minimálne jedny náušky. :-)
Ale........ sama sebe som sľúbila, že naprv miniem čo to zo starých zásob. Napríklad Swarovski prívesky v tvare slzy, nejaké kovové filigrány, Lunasoft kabošony alebo vyrobím nejaký vyšívaný náramok s korálkami a kabošonmi, ktoré mám doma. Mám napísaný zoznam!!!
Ako prvé prišli na rad Lunasofty. Už dávnejšie som dostala za úlohu pre zákazníčku vyrobiť červené náušnice s červeným kabošonom a červenou štrasovou retiazkou. Ale ako vždy, namiesto jedného páru kabošonov som objednala hneď 4. Veď nech sa oplatí poštovné, nie?
Tak tieto náušky sú tak trochu tyrkysové. :-) Tyrkysovo tyrkysové, xixi. Jééééééjda, ja som fakt závislá na tyrkysovej. Mám pocit, že to už je tak trochu moje poznávacie znamenie. Za každou tyrkysovou hľadaj Ksenu :-).
Ale čert to ber. Tieto Lunasofty sú úchvatné, priam magické. Akokeby žiarili vlastným matným svetlom. Kto ich kedy videl, chápe. A štrasová retiazka sa zase jemnúčko trbliece. Naozaj pekná kombinácia.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára