utorok 29. marca 2016

Light Topaz a Light Turquoise

Druhý set je na svete. Som sa pekne rozbehla. Ale keďže odo dnes už zase zarezávam v práci, opäť budem musieť pracovné tempo spomaliť. Oba sety s náhrdelníkmi som dnes ešte trochu upravovala. Síce už boli odfotené a mne sa už nechcelo ich fotiť znova. :-) Odstránila som z nich kovové medzičlánky medzi jednotlivými šitými komponentmi. Rozčuľovalo ma totiž, že sa potom otáčajú rubovou stranou, keď ich má človek na krku. Tak som ich pospájala iba jednoduchým krúžkom a hneď je to lepšie. A ešte som upravila zapínanie. Pridala som samostatnú retiazku s karabínkou, aby sa náhrdelník dal nosiť ako krátky alebo aj ako dlhší. Rozhodnutie bude na budúcej majiteľke. Bóóóóže, som ja ale pedant. Ale nedá mi, pustiť čosi z mojej dielne, keď to nie je stopercentné.
Na stole mám rozpracovaný ešte jeden bilobový náramok - tentokrát v novej farebnej kombinácii s fuchsiovou a ešte musím dorobiť jedny šujtášové náušky na objednávku. Do čoho sa pustím potom.............zatiaľ netuším. Ale asi to budú nejaké bilobové náušničky. Bez ladiacich náramkov či náhrdelníkov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára