nedeľa 24. júla 2016

Muklovské antistresky

Práve som sa vrátila z dovolenky. Tentokrát som si nič nepriviezla. Myslim tým materiál na korálkovanie. Galantéria, kde som si minule kúpila šujtáš bola zatvorená. Veď bola nedeľa. Čo by som chcela. Ale vôbec mi to nevadí. Na túto dovolenku som si výnimočne nebrala ani žiadne korálkovanie či šitie. O to viac času som mala na maľované krížovky, ktorých knihu si nosím na dovolenky od roku 2009!!!!!! a až tento rok som ich dolúštila. Super. Ešte jednu knihu z roku 2010 doma mám. Do roku 2020 ich snáď dolúštim, xixixi.
Našla som si však čas aj na antistresky. Nedávno som synovi kúpila Mudlovské (muklovské) omalovánky. Kto má rád Harryho Pottera pochopí. Samozrejme, že oveľa väčší záujem o ich vymaľovanie som mala ja. Tak som si začala prvú......... HP 4 a súťažná úloha v jazere. Prudko som si vyfarbovanie užila. :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára