streda 17. augusta 2016

Zmena plánu

Podľa plánu som mala teraz pracovať na brošni č. 4. Ešte pred pár dňami (po dokončení tretej brošničky) som mala úžasný poriadok na stole. Všetko pripravené na vyšívanie štvrtej. Nikto, kto ma nepozná, by nevedel, že som korálkarka. :-) Dlho to však netrvalo a na stole sa objavil kúsok tyrkenitu. Veľký kúsok tyrkenitu. A okolo neho začalo pribúdať všeličo, čo mi k nemu ladilo. Inšpiráciou mi bola samozrejme zase Dori a jej dychberúce náhrdelníky. Pripájam fotečku, ako to vyzeralo na začiatku. Zmes korálok, kovových komponentov, kabošonov, Swaro a šujtáš. 
Momentálne stôl vyzerá stále ako po výbuchu, ale v jeho strede už sa rysuje základ náhrdelníka. No, môžem povedať, že to bude dielko len pre odvážne devy. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára