pondelok 17. októbra 2016

Na to, že je pondelok, fakt dosť dobré.

Tak dnešok bol fakt úspešný. Mám pocit, že všetko, čo sa malo podariť sa aj podarilo :-) Dorazili šujtáše. Hurááá, teším sa hlavne z tmavohnedej a bordovej. Novinky v mojich zásobách. Modrá a čierna sú len na doplnenie, lebo sa pomaly, ale isto, z kotúčikov míňajú.

Dnes prišla i pošta. Moja schránka naozaj praskala vo švíkoch. Obáločka z Holandska, z Číny a okrem toho dva oznamy o uložených zásielkach - tiež Čína. Že waaaaw. Z Holandska prišli štrasové retiazky, ktoré som si objednala od Eriky. V obáločke so známkami - bicykel, gouda a tulipán. Aké tématické. 
V KS sa retiazky minuli a ja nemôžem vystáť, ak niečo nemám v zásobách. Čo keby ma náhodou kopla múza a ja by som práve tú konkrétnu retiazku nemala. No ťažké čo i len pomyslieť. Doplnila som si teda tyrkysovú, mliečnu a opaque bielu, zlatú a pre mňa novinku Jonquil. Erika nezabudla i na darček. Lunasoftové kabošony. Tuším pozná môj vkus. :-) Ďakujem Erika.

Okrem toho prišli pre dcéru dlhoočakávané outfity pre Monsterky, xixixi. Teším sa ako malé decko a skúšam ich bábike jeden po druhom. :-) Sypú sa z nich strieborné trblietky, ale neva. Vyzerá to ako keby u nás bola víla Cililing a jej hviezdny prach. Tak sme ju večer pre istotu vyrezali do tekvice. :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára