sobota 18. februára 2017

DIY projekt

V hĺbke duše som kutil. :-) Viem si samu seba predstaviť ako reštaurátora starého nábytku, čalúnnika či niekoho, kto zdobí decoupage-ou alebo prerába starý nábytok na detské kuchynky. :-) Ale keďže mám najradšej piplavú prácu s korálkami, takéto projekty musia stranou. Občas sa však dajú skĺbiť korálky s DIY projektami. Dnes som jeden taký dokončila. Keďže sa chystám na predaj mojich výrobkov, rozmýšľala som, ako ich budem prezentovať. Na Mikuláša dostali moje deti dva kufríky s farbičkami. Jeden som teda "šlohla" synovi a prerobila som ho na krabičku, v ktorej môžem prezentovať svoje šperky. Keby mal niekto zálusk na niečo podobné, tu je zopár fotiek z priebehu jeho výroby.

Kufrík plný farbičiek

Vykuchať vnútornosti a nalakovať! Drevo bolo prírodné, tak aby sa kufrík pri prenášaní neupatlal.

Dva kúsky lepenky z krabice od ovocia. Treba nechať vôľu na zahnutie látky.

Zvyšky starého flaušového šálu a deky. Čierny samet z obliečky z maďarského sekáču. :-) Presne vystrihnúť a zahnúť a vložiť do krabičky. Hornú časť som i prilepila.  Dolnú nie je treba. Nemá ako vypadnúť.

Je hotovo. Ani to nebolelo. Ešte musím zboku krabičky navŕtať a našróbovať dva malé šróbiky. Tie budú držať šnúrku, ktorá zabezpečí, že krabička zostane otvorená. Najťažšou úlohou bude teraz prehovoriť dcéru, že potrebujem krabičky dve. xixi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára