pondelok 17. júla 2017

Na leto

No konečne sa podarilo vyrobiť čosi letné. Inšpirovala som sa u Dori a táto farebná kombinácia dúfam naštartovala rad ďalších letných náušničiek. Do týchto som použila zelené kosoštvorcové korálky po mojej babičke. Ostalo mi po nej zopár starých náhrdelníkov a občas sa mi podarí nejakú tú korálku z nich použiť a dať im novú šancu niekoho potešiť. :-)
Už mám na stole začaté druhé náušnice v tejto farebnej kombinácii s novou rivolkou a úchvatným tmavotyrkysovým lesklým šujtášom. Skombinovala som ho s nedávno ukoristeným tmavozeleným. Krásna kombinácia farieb.
A ešte posledný vyfarbovací pokus musím odprezentovať. Skúšala som tutorial od Chris Cheng ku kameňom vo vode. A takto to dopadlo. Toto je samozrejme iba polovica práce. Pokračovať sa bude asi cez víkend. Uvidíme

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára