nedeľa 21. januára 2018

Chrobák v hlave

Vyfarbovanie som na chvíľu odložila, a to som sa chcela pustiť do novej antistresky o vílach. Venovala som sa hlavne narodeninovému darčeku. V piatok som však objednávku doručila a v sobotu som vyfarbila tohto krásavca. Tento obrázok je jeden z dvojstrany z knihy Hanny Karlzon. Na druhej je rovnaký chrobák, ale je vyplnený vzormi. Tento bol prázdny. Nechápala som, ako môže niekto (autor knihy) čakať, že ho domaľujem. Len tak, z brucha. Kresliť neviem, viem iba vyfarbovať.
Potom som však dostala knižku od Jennifer Zimmermann a pri listovaní som si všimla tutorial na podobného meňavého chrobáčika. V hlave sa mi rozsvietilo a včera z veľkej nudy som sa doň pustila. Vôbec som si neverila, ale návod bol asi dosť dobrý, keď to vypálilo takto. Som s ním spokojná. S pozadím už nie tak veľmi, ale bez pozadia by bol akýsi stratený.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára