štvrtok 16. februára 2012

Nairobi

Začalo to ako Biloba..................a skončilo ako Bead Embroidery :-). Po dvoch dokončených vyšívaných príveskoch som si povedala, že by som mohla zmeniť techniku a urobiť niečo z Biloby. Pustila som sa teda do prívesku Nairobi s tým, že k nemu dorobím aj náušnice. Vzor mi však akosi nevychádzal, prívesok nebol dostatočne pevný a začal sa krútiť. Bolo mi ľúto ho vypárať. Tak som si ho trochu upravila a nakoniec som sa rozhodla, že ho prišijem na Ultrasuede. A tak vznikol tento "hybrid" :-). Pripomína mi šperk z filmu Indiana Jones I., ktorý sa zloduchovi "pripečie" na ruku. :-)
Použité boli Toho Treasures v matných odtieňoch, 10 mm Swarovski rivoli vo farbe Vitrail Light, ohňovky a komponenty v bronzovom prevedení. Medzi zadnú a prednú vrstvu Ultrasuede je vložená tvrdá lepenka kvôli pevnosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára