nedeľa 2. septembra 2012

Ocean´s ground

52 gramov je nakoniec váha náramku s riečnymi perlami, rôznymi korálkami Toho v béžových, hnedých a zlatavých odtieňoch a hlavne amonitom ako stredovým motívom. Je to naozaj poriadny kúsok a na moju "útlu", 15 cm rúčku je príliš veľký. Ale zistila som, že ak robím náramky podľa svojich "rozmerov", väčšine žien sú malé. :-) Tak tento rozhodne malý nie je.

Myslela som si, že obšitie bude už iba taká čerešnička na torte, ale dalo mi riadne zabrať. Hrooozne nerada robím s niťou zlatej farby. Neviem prečo, ale tento odtieň sa strašne rýchlo fúra a a strapká. A to, že je celý náramok robený stehom Stop Stitch tomu teda nepomohlo. Skôr naopak, niť sa zachytávala do korálok a strapkala sa ostošesť. Musela som dávať veľký pozor a šiť veľmi pomaly. Vďakabohu je už hotový a aj fotečky sa myslím podarili. :-)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára