pondelok 21. januára 2013

Madame

Bead embroidery, šujtáš a trochu ketlovania spojené v jednom náhrdelníku. Znova som čerpala inšpiráciu v knihách Marie Géraud. Je to moja obľúbená autorka. 
Tieto veľké sklenené kabošony sa mi neskutočne páčia. Pôvodne som ho chcela orámovať klasicky korálkami ale keď som si k nemu priložila šujtáš bolo rozhodnuté. Prilepila som ho opatrne novým lepidlom. Oba konce sú netradične schované na opačnej strane Ultrasuede, urobila som doň malé zárezy, šnúrky som nimi prestrčila a prišila a prilepila ich na rubovej strane. Dlhšiu medenú retiazku som ešte dozdobila ohňovkami a sklenenými korálkami podobne ako to robí Marie.
Visiace cingrlátko bolo pôvodne jedna veľká sklenená fialová ohňovka. Ale akosi mi tam nesedela. Tak som ju vymenila za kúsky medenej retiazky. Tým sa celý náhrdelník pekne zoštíhlil.

Dnes som dostala objednávku na 5 háčkovaných koníkov. Takže je s korálkovaním na chvíľu pokoj :-)))))).



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára