piatok 3. mája 2013

Hidalgo

V poslednej dobe mám neovládateľnú chuť vyrábať niečo farebné. Skúsiť voľačo iné ako moje obľúbené decentné a tlmené farby. A keďže ma znova chytilo šujtášovanie........ Voála, tyrkysovo-modrá, trávovo-zelená, béžová a zeleno-žlto-čierne pierka. To je farieb až až.

Čakám síce na dodávky nového materiálu, ale tieto náušnice som zvládla zo svojich vlastných zásob. Pierka, ktoré som dávnejšie objednala márne čakali na svoje použitie. Pracovala som s nimi prvý krát a bolo to zložitejšie, než som čakala. Nie sú totiž rovné, teda tieto konkrétne neboli. Tak som z nich musela dosť veľký kúsok odstrihnúť a použiť len tú najrovnejšiu časť. 

Ešte mám na zozname hnedé bažantie s zlato-čierno-bordovým kabošonom a červeno-cyklámenové so skleneným kabošonom v sýtej červeno-ružovej farbe. Tak ich už len nalepiť, počkať pár dní, kým zachne lepidlo a hor sa do práce.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára