sobota 15. júna 2013

Colorful II.

Náramok som dokončila. Včera, asi o jednej po polnoci. Akosi sa skôr nedalo. Syna mám na týždeň mimo mesta a aby som sa nenudila iba s jedným dieťaťom, rozhodla som sa prerábať byt, meniť izby, malovať.......No, hold, kto chce kam........... 
Ále, náramok je hotový, prerábka tiež a zajtra, no vlastne už dnes (keď pozerám na hodinky) sa ide oddychovať do Korálkového sveta na nákupy. Snáď ukoristím niečo úžasné :-))))

Zadanie na výrobu náramku bolo jasné. Mala by to byť dvojička k náramku Colorful, ktorý som vyrobila kedysi dávno. Najprv som chcela použiť takú zvláštnu techniku korálkovej výšivky, akú som videla na jednom z výrobkov v súťaži Battle of the Beadsmith. Už som mala skoro štvrtinu náramku vyšitú, ale potom som si to rozmyslela a všetko vypárala. Bála som sa, že sa budúcej majiteľke nebude páčiť, keďže chcela "kópiu" pôvodného náramku. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára