štvrtok 3. októbra 2013

Bogota

Včera večer som tieto náušničky hodila na Sashe. Zmizli raketovou rýchlosťou, za čo ďakujem Evke :-))) Tak nech robia novej majiteľke len a len radosť. 

Na pošte ma čaká nová zásielka z Fleru, ktorá by mala obsahovať keramické tváričky - kabošonky. Už sa neviem dočkať, kedy rozbalím obálku a budem môcť premýšľať, čo s nimi. Možno náramok, či náhrdelník? Tyrkysovú háčkovanú šnúru už mám hotovú......

Dnes mi do schránky pani poštárka okrem oznámenia o uložení zásielky hodila i jednu obáločku, ktorá priletela z Francúzska. Prišla rýchlejšie ako tá z Čiech a aj za lacnejšie poštovné. Veľmi to nechápem, ale budiž. Obsahovala červené Toho Treasures a Round 15. Dva krásne odtiene.

1 komentár:

  1. a ja dakujem tebe Lucka, nausnicky su nadherne, uplne dokonala praca, bez chybicky.... uz teraz patria medzi moje najoblubenejsie a nepochybujem, ze sa k tebe este vratim :)
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť