nedeľa 3. novembra 2013

Less is more

Bola som v meste. Zháňala som stredne hnedú šujtášku, ktorá sa mi minula. Samozrejme, že som po x mesiacoch nemala potuchy, kde som ju pôvodne kúpila. Pochodila som snáď všetky galantérky v Bratislave a nič. Už som bola rozhodnutá, že ju kúpim cez net za nekresťanskú cenu aj s poštovným. :-(
Nakoniec som na ceste do Korálkového sveta narazila na jednu zašitú, pre mňa už trochu zabudnutú galantérku a .................... motyka vystrelila :-). Jupí. Mali a dali. A ešte k tomu som ukoristila aj túto dvojfarebnú pásikavú šujtášku. Hneď na druhý deň som poprirovnávala a veľmi netradične skombinovala s bledo smaragdovou. Zelenou preto, že perleťová korálka je krásne dúhová, odlesky sú hlavne do  zelena a tmavoružova.
Podľa mňa to celkom sadlo, spokojná som hlavne s kovovou retiazkou okolo.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára