pondelok 24. marca 2014

Riviera

Swarovskeho kabošony v odtieni Pacific Opal som si doma odkladala asi presne na túto príležitosť. Chcela som ich skombinovať s tyrkysovou, Blue Zircon farbou a hnedou. To, že sa do toho priplietla aj žltá bolo úplne nečakané. Ani som nevedela, že taká bledunko žltá farba existuje. Ale moje oko vždy zachytí novú farbu, keď si prezerám rivolky na pulte v Korálkovom svete. :-)) Táto kombinácia sa mi naozaj veľmi zapáčila. Normálne ľutujem, že som si nenakúpila viac "mačacích" kabošonov. 

...........Ale zase som po dlhšej dobe nakukla na Ebay a objednala som nové sklenené navetky v rôznych farbách, nové odtiene štrasových retiazok a sklenené korálky. A neodolala som ani jarnej zľave na koralky.sk. Takže nášup nového tovaru je na ceste.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára