štvrtok 19. februára 2015

Púdrové po druhé

Opäť pracovný týždeň a ja zase nič nestíham. Korálkovať v priebehu týždňa je naozaj nemožné. Ale.......... dorazili opäť sklenené kabošonky z E-bay. Tentokrát rôznofarebné oválne 14x10 mm, pôvodne objednané na výrobu náramku, ktorý ma oslovil u Dori. Spolu s oválnymi prišlo i zopár slzičkových v červenej farbe. Nejak sa tam priplietli :-). Ďalej objednávka z nového, pre mňa zatiaľ neznámeho slovenského e-shopu. Potrebovala som Toho 11 vo farbe June Bug - chystám sa opäť háčkovať a tiež Toho 11 Mettalic Iris Brown - tiež na objednaný háčkovaný náhrdelník. Spolu s nimi dorazili i nejake sklenené kvapky a zopár ohňoviek. Zajtra by mala doraziť objednávka rivoliek na bilobu a ešte čakám jednu poslednú z Perles & Co s kovovým základom na náramok - tiež objednávka na vybavenie - a doobjednala som zopár balíčkov Miyuki a Toho korálok. Fúúúúha, som sa zasa rozbehla.
Aby reč nestála, tu sú druhé náušnice v púdrových farbách.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára