piatok 20. novembra 2015

Modrý náramok s labradoritom

Milujem šutre. Polodrahokamy, minerály, čím lesklejšie tým lepšie. Labradorit je jeden z mojich najobľúbenejších. Z rôznych uhlov sa leskne do krásnej modrej farby. Vždy, keď sa túlam po e-bayi musím sa ovládať, aby som nekúpila ďalšie kabošony. Ešte doma mám zopár labradoritových korálok a jeden oválny kabošon. Ich čas isto príde.

Plánovala som vyrobiť náramok v tomto tvare. Aby obšitý kabošon trochu "vytŕčal" z obruče. Začala som klasicky v strede a chcela som na obruč použiť rôzne druhy korálok, na modro farbené perličky, jednoducho taký miš-maš. Ale akosi to nebolo ono. Takže všetko vypárať a výsledok druhého pokusu je vidieť na fotke. Minimalistický štýl, nech vynikne labradorit, no nie?  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára