pondelok 11. januára 2016

Nový tovar

Z dnešnej návštevy pošty mám zmiešané pocity. Prišlo niekoľko zásielok. Jedna nesúvisela s mojou korálkovou závislosťou, ostatné však áno. Dorazili čelenky potiahnuté saténom. Objednala som ich v čiernej farbe a v mixe farieb. Hlavne preto, že sa mi stáva, že zákazníčky kovové čelenky tlačia. Tak tieto sú veľmi príjemné, plastové, potiahnuté látkou. Niektoré využijem ja, niektoré moja mama a niektoré nechám asi dcére.
V ďalšej zásielke boli dlho očakávané šujtáše z Turecka. Práve z nich mám zmiešané pocity. Potrebovala som doobjednať nejaké šujtáše v béžových odtieňoch. Tie sa najlepšie kombinujú a jeden odtieň, ktorý som veľmi rada používala sa mi minul do posledného centimetra. Tieto farby sa mi páčili na etsy.com. Farby na nových šujtášoch mi až tak nevadia. Ale nie som si istá, ako sa bude pracovať s tým materiálom. Vyzerá byť šmykľavý. No čo už. Nie vždy to vyjde. :-(


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára