piatok 26. februára 2016

Zásoby sa míňajú.....

Opäť ma chytila biloba. Pravidelne sa u mňa striedajú obdobia šujtášu, korálok a biloby. Šujtášu som si užila dosť, všetky vyrobené vecičky si našli nové majiteľky (jupí). Chvíľu som vyšívala a Lunasofty hneď zaujali a "zapríčinili" nové objednávky :-) (jupí). Ale čo ma najviac teší je to, že sa mi hlava opäť plní nápadmi na bilobu. To je vždy problém. Mám pocit, že vyrábam stále tie isté a rovnaké veci, len v iných farebných kombináciách. Zákazníčkam to očividne nevadí, ale ja by som chcela tvoriť nové veci, niečo, čo tu ešte nebolo.
Z pracovného stola na mňa pozerá dokončený bilobový fialový náramok. Aj by som ho odprezentovala, ale urobím k nemu ešte náušnice. Ako vždy - aby bol set kompletný. Stojím ale pred dilemou, čo vyrobiť a čo nie. Míňa sa mi totiž určitý odtieň Toho kociek a ani za nič ho neviem v mojich odskúšaných e-shopoch nájsť. A ja som ich použila aj na fialový náramok a aj na tieto náušnice s červenými oválnymi kabošonmi. Sakra. Začala som k nim robiť aj náramok, ale počet korálok nepustí. Dva sety mi z toho množstva nevyjdú. Uáááááááááááá. Obávam sa, že začatý náramok budem musieť vypárať. Porazí ma. :-(



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára