nedeľa 10. apríla 2016

Nedeľa v znamení párania

Dnes som zase čosi porobila. Ale celkový dojem z dnešnej práce je trochu rozpačitý. Začalo sa to včera v noci, keď som chcela dorobiť šujtášové náušnice s neónovými perličkami. Jedna už bola hotová takže jej stačilo ušiť dvojičku. Keď bola druhá náuška skoro hotová, všimla som si, že som v umelom osvetlení použila trochu odlišný odtieň šujtášu než bol na tej prvej. Uáááááááááááááááá. Skoro ma trafil šľak. Nezostávalo nič iné ako ju vypárať a začať od začiatku. Taká škoda času.
Páranie pokračovalo aj dnes. Pri fialový bilobových som pôvodne pracovala podľa vzorky Marie Géraud. Bola to staršia vzorka, v ktorej boli použité trojuholníky. Opäť som sa nepoučila a pustila som sa do nej, napriek tomu, že už viackrát som sa presvedčila, že pracovať s trojuholníkmi v bilobe je vždy riskantné a výsledok väčšinou vyzerá dobre iba na fotke. Opäť sa mi to potvrdilo a všetok čas, ktorý som venovala kombinovaniu farieb a šitiu podľa návodu letel komínom. Nesedelo to a nesedelo. :-( Tak som skúsila iný vzor, tiež podľa návodu. Farby som nechala rovnaké. Prvá náušnica v pohode ale pri druhej som sa zase pomýlila a bolo treba párať odušu. Tento deň fakt nebol z najlepších.
Ale napriek všetkému mám hotové tri nové kúsky a ešte mi ostáva dokončiť pár šedých šujtášových s tigrím okom. Jedna je hotová, ešte došiť druhú. Teraz si už ale dám sakra pozor, aby som sa nepomýlila.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára