pondelok 13. júna 2016

A ešte čosi do vláskov........

Pôvodne to mal byť náhrdelník. Potom náramok. Až som nakoniec skončila pri čelenke. 
Dva bočné komponenty som najprv urobila na náhrdelník. Ale akosi mi tam nesedeli, tak som sa rozhodla, že ich neskôr využijem na náramok. Urobila som teda  stredový komponent s oválnou perleťovou korálkou a pridala tie dve zvyšné časti. Ale keď som začala náramok tvarovať na ruku zistila som, že kvôli tej stredovej korálke ho nejde dobre ohnúť. Tak som to vzdala a celý komponent som nalepila na čierny čelenkový základ potiahnutý látkou. A dobre som urobila. :-)
Tak už mi ostáva iba náramok. Zatiaľ si nie som istá, či sa podarí ho vyrobiť. Na takú riadnu kolekciu treba totiž nielen poriadne zásoby korálok ale aj metre šujtášu. A ja už mám z tyrkysovej a modrej asi len 30 cm. Tak neviem neviem, či to vydá. :-(


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára