piatok 7. októbra 2016

Nové žltučké šujtáše

Nedávno mi prišli nové odtiene šujtášu. Tešila som sa, že niečo nové pokombinujem, ale asi na mňa ide jesenná únava alebo čo a nič sa mi nechceeeee. Teda vlastne chce, spať, xixi, Ale aspoň jeden nový odtieň som použila. Túto kukuričkovo-žltú šujtášku. Šedo-žltú kombináciu som videla na nejakej dievčinke na ulici a vyzeralo to dobre. Tak prečo nie.
Dnes som skoro dokončila aj druhé náušnice tiež s použitím nového odtieňa šujtášu. Ale ako na potvoru mi na dokončenie chýbajú asi 3-4 cm matnej zlatej šujtášky a viac nemáááááám. Hotová katastrofa. Teraz dúfam, že sa mi čoskoro podarí náušnice dokončiť, lebo sa mi celkom aj páčia. Bola by ich škoda.
Ako tak pozerám na svoju poslednú tvorbu, mohla by som sa pustiť i do niečoho odvážnejšieho, väčšieho. Len chuť zatiaľ chýba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára