pondelok 9. januára 2017

Silvester milujem tiež........

........... a vlastne akýkoľvek voľný deň, ktorý sa vyskytne. :-) V poslednej dobe som viac času venovala vyfarbovaniu než korálkam, ale pár dní dozadu sa to zase otočilo. Včera som dokončila jedny menšie náušničky a na dokončenie čakajú ešte ďalšie dva páry. 
Za srdce ma zase chytili minerály, dnes som objednala nejaké kabošony kambaba jaspisu. Som zvedavá, ako budú vyzerať v skutočnosti. Do týchto posledných náušníc som použila dva kabošonky, ktoré doma suším už snáď i niekoľko rokov. Bohužial už neviem názov minerálu, ale s najväčšou pravdepodobnosťou to bude jaspis. Krásne sadli do tejto púdrovej farebnej kombinácie. Podobnú kombináciu som použila i na väčšie a luxusnejšie náušničky, ktoré snáď dokončím dnes večer.


A tu je Silvestrovská antistreska. Pri tejto makačke stres nehrozil ani omylom. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára