pondelok 20. marca 2017

Po sto rokoch...

Ako tak pozerám na dátum posledného príspevku tak som sa odmlčala na pekne dlhý čas. Musím to napraviť a pomaly odprezentovať, čo sa za ten mesiac mojej neprítomnosti podarilo vyrobiť. V prvom rade som prehovorila dcéru, že nutne potrebujem aj druhú krabičku. Musím priznať, že to vôbec nebolo jednoduché a trvalo to skoro dva týždne, kým som ju zlomila, xixi.
Áááále, podarilo sa a aj druhá krabička/kufrík je upravená a pekne sa zapĺňa hotovými šperkami. Keďže by som chcela návštevníkom handmade akcie ukázať, ako vyzerajú šperky biloba, jednu krabičku som skoro celú vyhradila práve tomuto typu šperkov. Myslím, že tieto šperky sú netradičné a mohli by návštevníkov zaujať.
OK, takže toť prvý setík, ktorý sa pôjde ukázať svetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára