pondelok 24. apríla 2017

Na čom práve pracujem

Cez víkend som bola opäť na burze minerálov. Tentokrát som išla na istotu. Hľadala som achátové plátky. Dva vhodné som našla a okrem toho i predajkyňu z Maďarska, u ktorej som pred nejakou dobou kúpila mini kaplíky. Úspešne som u nej nakúpila i tentokrát. Achátové plátky som zháňala aj preto, že som jeden z posledného nákupu použila na nový náhrdelník v zemitých tónoch, ktorý si u mňa objednali ako darček. Má byť ladený v podobnom duchu ako Barrameda. Trochu som o sebe pochybovala, ale nakoniec som sa celkom rozbehla a nabrala istotu. Tu je foto strednej časti, ktorú celkom úspešne zväčšujem.
Okrem toho dorazila objednávka z koralky.sk, kde som naozaj dlho nič neobjednala. A dnes sa mi akosi pritrafil aj nákup v KS - lunasofty. Nevedela som odolať. V poslednej dobe ľudia odo mňa pýtajú letné farby na šperkoch, tak som sa zásobila nejakými veselými kabošonmi.

A k tomu sklo v travertínovej úprave.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára