nedeľa 19. novembra 2017

Nová omaľovánka a ceruzky

Mám svoj obľúbený foťáčik v oprave. Pevne verím, že bude tento týždeň už OK a budem môcť pofotiť všetko, čo mám doma vyrobené. Podarilo sa mi dokončiť viaceré náušnice, čelenku, šedý náhrdelník a intenzívne pracujem na červeno-béžovom sete náhrdelníka a náušníc. Mám síce doma ešte jeden foťák, ale ten nerobí také dobré fotky.
Tento týždeň ma neskutočne potešilo dodanie môjho narodeninového darčeka, ktorý som si objednala z Amazonu. Nebolo to jednoduché, ale nakoniec to klaplo a ja som zase o skúsenosť bohatšia. Rozhodne som tam neobjednávala posledný krát a musím sa poobzerať, či tam nezoženiem i nejaký ten materiál na korálkovanie. No, na začiatok som si objednala moju vysnívajú sadu ceruziek Prismacolor. I keď by som si ich mala odložiť až ako darček, neodolala som a vyskúšala som ich na novej omaľovánke od Darie Song. Sú to naozaj top ceruzky a čaká ma s nimi  kopec zábavy. Na začiatok som skúsila tento jednoduchý obrázok z knižky The time garden.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára