piatok 16. augusta 2019

Po dovolenke..

Už mám i po letnej dovolenke. Korálky som nebrala, zato farbičky áno. Podarilo sa mi dokončiť tento obrázok z knihy Romantic Country od eriy.
Práca na ňom má stála niekoľko hodín. Ale s výsledkom som spokojná. Podarilo sa mi dokončiť aj zopár náušníc. Len som sa nedostala k ich publikovaniu. Tieto boli pre pani učiteľky do škôlky. Také malé jednoduché na každodenné nosenie.
Z týchto sa teším hlavne preto, že sa mi podarilo použiť Swarovski chatony. Tento odtieň som nakúpila vo veľkom a neviem ho za nič na svete použiť. Hadia retiazka má tak malé očká, že som ju musela navliekať bez ihly. Uááááá......
A tieto červené krásky sú tiež už v krabičke hotových výrobkov. Na červenú nedám dopustiť. Je to moja srdcovka.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára