piatok 14. augusta 2020

Flower Fairies

Ďalší obrázok dokreslený, opäť výmena materiálu na stole. Mať tam aj farbičky aj korálky je úplne nemožné. Nedávno som v rámci obedňajšej prestávky zavítala do kníhkupectva a kúpila som si novú omaľovánku. A to som si vravela, že už ich mám dosť. Nemohla som odolať. Ďalší projekt bude kvetinový od Leily Dully.

Farbičky na stole nahradili teda korálky. V septembri sa chystám na svadbu a plánujem si k novým šatám vyrobiť náušnice. Už mám vyhliadnutý aj tvar. Čakám, že po návrate z mojej dovolenky ma doma budú čakať nové štrasové retiazky od Eriky.

Kým čakám na dodávku pustila som sa do experimentovania s korálkovým stavom. Zatiaľ som vyrobila tri náramky. Celkom sa mi pozdávajú. Miniem aspoň čosi zo zásob Toho Treasures a Miyuki Delica. Fotky snáď pribudnú čoskoro, musím počkať na vhodné svetlo. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára