nedeľa 24. januára 2021

Melinda

Nestáva sa často, že by som vyrábala podľa návodu. Tento náramok som však videla cez video priamo na zápästí a veľmi sa mi páčilo ako vyzeral na ruke. Mala som chuť naučiť sa niečo nové, trochu obmeniť svoj repertoár. Tak som zvolila CRAW a pustila som sa do návodu. Na výrobu je potrebný celý zoznam korálok, od tých najmenších po 3 mm ohňovky. Prvý krát som pracovala s 2 mm ohňovkami. Sú také malinké, naozaj krásne korálky. Na náramok ich treba ale peknú kôpku. 

Myslela som si, že mám dosť veľké zásoby 11-tok Toho, ale sú to len zvyšky, ktoré som kedysi na začiatku mojej tvorby nakúpila na obšívané guličky a len málo z nich je vhodných do elegantného náramku. Nakoniec vyhrali hnedé matné a od nich sa potom začal odvíjať celý farebný vzor.

Dizajn je od Eriky Sándor, The Storytelling Jeweller. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára