štvrtok 10. júna 2021

Indira

Som typ človeka, ktorý si rád robí TO DO listy. Na takomto pomyselnom zozname som mala veľmi dlho návod na náramok Indira od Eriky Sándor. Dlho mi trvalo, kým som sa vôbec odhodlala objednať pdf-ko. Potom mi dlho trvalo, kým som objednala materiál. A nakoniec som objednaný materiál z väčšej časti nepoužila, lebo, ako už milión krát, idem si pri návodoch svoje a úplne ich nedodržiavam. 

Tak to dopadlo aj pri tomto náramku. Okraje mali byť dokončené pomocou 2 mm okrúhlych korálok, ktoré som vynechala a skončila som kdesi na pol ceste. Takto sa mi to páči, je to taký môj štýl. Nedávno dorazili aj zelené sklenené kabošony, vyše tisíc kusov českých ohňoviek. Určite vydá aj na iné farebné kombinácie ako je táto.




1 komentár:

  1. Pekný náramok. Vzhľadom k tomu, že ale pracujem od jari do jesene na záhradke a rukavice neviem používať, tak by som mala taký náramok hneď zničený. Jediné, čo nosím na ruke, tak je fitness náramok . Je totiž gumový a vodotesný, takže ho môžem každý večer umyť vo vani :-) .

    OdpovedaťOdstrániť