utorok 20. júla 2021

Výlet do Budapešti

Minulý víkend som bola opäť v mojej milovanej Pešti. Neobišla som ani korálkový obchod, v ktorom som bola pri mojej poslednej korálkovej návšteve v Pešti hneď dvakrát. Ostatné obchody nemali taký dobrý výber, tak som sa doň v ten istý deň vrátila.

Obchod bol úžasný, taký výber šujtášu som ešte nevidela, ohňovky, štrasové retiazky, Miyuki a Toho, minerály, komponenty, ktoré som u nás nevidela... Musela som sa ovládať, aby som tam nenechala majland. Treba ale použiť hlavne to, čo mám už doma. 

Z toho, čo som nakúpila sa mi najviac páčia guľôčkové retiazky, tie sú jednoducho skvelé a malé bronzové kolieska, ktoré asi našijem na nejaké šujtášové náušnice. Ohňovky by som chcela použiť do zeleno-tyrkysových šujtášových náušníc, ktoré mám práve rozpracované.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára